søndag 21. juni 2009

Påskeferien og annet støy ;)




Jaja, da er det lenge siden jeg har oppdatert siden min...Har ikke engang fått vist de siste bildene fra oppholdet mitt i Nicaragua, og nå har jeg vært hjemme i 1 1/2 mnd...


Her ser du i hvertfall noen bilder fra påskeferien i Nicaragua. De fleste andre reiste av gårde til andre steder, mens jeg og Anett ble værende "hjemme" i Leon...Sykdom, legebesøk og medisiner var også med på å prege påskeferien vår, men det har vel ikke stoppet noen fra å ha det moro :P




Gatene i Leon var dekket med slike gudebilder som de har laget av farget bark. En av de siste dagene i påsken går mange mennesker i Leon gjennom hele byen og trasker rett over disse bildene...


En sulten liten gutt som vi møtte når vi gikk rundt i byen å kikket...
Gutt: Tengo hambre (jeg er sulten)
Jeg: Quieres hamburgesa? (vil du ha en hamburger?)
Gutt: No no, quiero pollo y papas fritas (nei, jeg vil ha kylling og chips)
Jeg: Vale, vamos (ok, kom igjen)
Han visste hva han ville ha i hvertfall...hehe, så vi kjøpte mat til han og resten av dagen fulgte han med uansett hvor vi gikk...Bilder var han også veldig glad i...Jo flere, jo bedre!! hehe, veldig søt da!!!

Meg og Anett på vei til Playa Roca :P




Anett og meg ut på tur. Vi skal inn i Mongroveskogen og kikke på fugler, krabber, fisker, krokodiller osv. Veldig fint ;)

Midtstill


Jairo og kompisen hans som vi festet med på stranden!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar